Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
BRASIL
BRASIL powstał by wnieść trochę brazylijskiego optymizmu i kreatywności do polskiej rzeczywistości reklamowej. Tworzymy, w naszej warszawskiej centrali, zintegrowane kampanie w oparciu o nieszablonowe myślenie i odważne pomysły.
BRASIL powstał by wnieść trochę brazylijskiego optymizmu i kreatywności do polskiej rzeczywistości reklamowej. Tworzymy, w naszej warszawskiej centrali, zintegrowane kampanie w oparciu o nieszablonowe myślenie i odważne pomysły.
Adres
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
48226350611
Reprezentant:
Michał Wronecki
Rafał Mazur
Kompetencje
Branded content, Communication & Business Consulting, Film internetowy i mobilny, Filmy reklamowe, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Viral Marketing
Branded content, Communication & Business Consulting, Film internetowy i mobilny, Filmy reklamowe, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Viral Marketing
W ŚRODOWISKU PRACUJ | Marian | Pies | Sianko
BRASIL
KONCEPCJA PLATFORMY KOMUNIKACJI: "W ŚRODOWISKU PRACUJ.PL" DLA MARKI Pracuj....
PRAWDZIWE GOTOWANIE
BRASIL
WYZWANIE: ODCZAROWANIE GOTOWANIA Z WYKORZYSTANIEM GOTOWYCH SOSÓW I PRZEKONA...
TWOJE PH MOŻE SIĘ ZMIENIAĆ
BRASIL
WPROWADZENIE NA RYNEK NOWEJ WODY ALKAICZNEJ I STWORZENIE DLA NIEJ NOWEJ KAT...
PRZYPOWIEŚĆ O KOMESERZE DŻEMU TRUSKAWKOWEGO
BRASIL
DŻEM DOBRY! DŻEM TRUSKAWKOWY TO ULUBIONY SMAK POLAKÓW, A JEGO 'KOMESERZY' W...
LINK4: O TO CHODZIŁO
BRASIL
LINK4 jest directową marką ubezpieczeniową z ciągnącymi się od lat problema...
IDEA BANK: MOŻNA? MOŻNA!
BRASIL
Kampania „Można? Można!” to kamień milowy w staraniach Idea Banku o opinię ...
IDEA BANK: LEASING MIERZONY KILOMETRAMI
BRASIL
Wprowadzenie na rynek nowej usługi leasingowej polegającej na wyliczaniu wy...
AUDI: AUDIOKONFIGURATOR Q2
BRASIL
W ramach promocji nowego modeli i jazd testowych Audi Q2 powstała seria dzi...
SENSODYNE: SMART TOOTHBRUSH
BRASIL
Sensodyne od zawsze pomaga walczyć z wrażliwością zębów. Jednak telewizyjne...
APAP: NAPIĘCIOWY BÓL GŁOWY
BRASIL
Silny ból głowy jest jak obręcz, która zaciska się nam na głowie. Zapytaliś...
KRAKUS: BULION. SZTUKA ŚWIETNEGO SMAKU
BRASIL
Wprowadzenie na rynek nowej formy bulionu - koncentratu w butelce, który mo...
ING ŻYCIE: WIOŚLARKI
BRASIL
Ryzyko zachorowania na raka można zmniejszyć, nie można jednak całkowicie w...
TIGER: PRZETIGER
BRASIL
Tiger to napój energetyczny, który po kilku latach poszukiwań postanowił wr...
NETIA: STARSI PANOWIE. TO I TAMTO.
BRASIL
Starsi Panowie lubią oglądać i to i tamto i to tamto i tamto tamto, a dzięk...
NETIA: STARSI PANOWIE. DZIENNIK
BRASIL
Starsi Panowie nigdy nie przychodzą punktualnie na Dziennik, ale dzięki Gig...
EUROBANK: BĘDĘ BRAŁ CIĘ
BRASIL
Branie kredytu gotówkowego na dowolny cel jest bardzo proste. Jak to pokaza...
NETIA: HIPNOZA
BRASIL
Hipnoza to stan psychiczny częściowego wyłączenia świadomości. Techniki hip...
TUI: NIE MOŻESZ SIĘ DOCZEKAĆ
BRASIL
Na wakacje czekamy cały rok i nie możemy się na nie doczekać. Wspominamy te...
HBO: UZALEŻNIENI
BRASIL
Dobry film najpierw pożera widza, a potem go powoli trawi. I w końcu widz ...
AMERICAN EAGLE: JUMP
BRASIL
Akcja promującą otwarcie pierwszego sklepu odzieżowego American Eagle Outfi...
BOŚ BANK: KONTO BEZ KANTÓW
BRASIL
BOŚ Bank wprowadził pierwsze konto rozliczeniowe, którego właściciele dosta...
NIKE: LEWA vs PRAWA
BRASIL
Lewa vs Prawa to kampania promująca Biegnij Warszawo 2012 - bieg organizowa...
EUROBANK: BIERZ CO CHCESZ
BRASIL
Banki zaciekle walczą o klientów. W kategorii kredytów gotówkowych ta walka...
NETIA: ORKIESTRA
BRASIL
MUZYKA ELEKTRONICZNA ZNANA Z POPRZEDNIEGO SPOTU "TRANS", ZAGRANA PRZEZ ORKI...
KUBUŚ: WWW MAGICZNA KRAINA
BRASIL
Zrealizowane przez nas ilustracje do nowej strony www.kubus.pl, wciągają mł...
TUI: DLACZEGO ON TO ZROBIŁ?
BRASIL
Dopiero na wakacjach, z dala od codzienności zdejmujemy maskę z twarzy i pr...
SCAN HOLIDAY: EKSPERCI OD RODZINNYCH WAKACJI
BRASIL
Scan Holiday: pierwszy w Polsce tour-operator specjalizujący się w rodzinny...
NETIA: KADRA NETII
BRASIL
Jak zwykłą ofertę przełożyć na niezwykłą kampanię? Odnieśliśmy się do narod...
NETIA: INSTYTUT
BRASIL
SPOT WPROWADZAJĄCY NOWY FORMAT "INSTYTUT NETII". ROLĄ SPOTU I WPROWADZANEGO...
NIKE: MERCURIAL VAPOR 8
BRASIL
Interaktywna kreacja display reklamująca najnowszy model butów piłkarskich ...
PEKAO SA: A WYSTARCZYŁO ZADZWONIĆ
BRASIL
WWW.AWYSTARCZYLOZADZWONIC.PL POWSTALO W WARIANTACH 2D I 3D Z UŻYCIEM STEREO...
RADIO ZET: TEMATY TE MA ZET
BRASIL
Radio Zet przechodzi przeobrażenie. Z radia czysto muzycznego, powraca do r...
TUI: NUR FÜR UNS
BRASIL
W świadomości Polaków większość niemieckich produktów ma bardzo wysoką jako...
EA SPORTS: FIFA 12
BRASIL
FIFA 12 to kolejna odsłona kultowej już serii gier piłkarskich spod znaku E...
IDIO TEAR& ZOO: JASKINIOWIEC
BRASIL
Wspólna promocja sztuki teatralnej pt. Jaskiniowiec i warszawskiego ZOO; CE...
KONKURS DOROŚLI
BRASIL
Telewizję Osobistą w Netii użytkownik sam kształtuje, wybiera sam co chce o...