BRASIL

BRASIL powstał by wnieść trochę brazylijskiego optymizmu i kreatywności do polskiej rzeczywistości reklamowej. Realizuje zintegrowane projekty w ramach 7 departamentów: ATL / BTL&Design / Strategia / Interactive / 3D / Client Service & Produkcja / DTP.

BRASIL powstał by wnieść trochę brazylijskiego optymizmu i kreatywności do polskiej rzeczywistości reklamowej. Realizuje zintegrowane projekty w ramach 7 departamentów: ATL / BTL&Design / Strategia / Interactive / 3D / Client Service & Produkcja / DTP.

Adres

Dominikańska 15
02-738 Warszawa
48226350611

Reprezentant:
Michał Wronecki Rafał Mazur

Kompetencje

Ambient & Guerilla, Animacje multimedialne, Aplikacje mobilne, Identyfikacja wizualna, Kreacje online, Marketing wirusowy, POS design , Product Placement & Branded Content, Projektowanie opakowań, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, SEM/SEO, Social media marketing, Strategia...

Ambient & Guerilla, Animacje multimedialne, Aplikacje mobilne, Identyfikacja wizualna, Kreacje online, Marketing wirusowy, POS design , Product Placement & Branded Content, Projektowanie opakowań, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, SEM/SEO, Social media marketing, Strategia komunikacji, Strategia komunikacji on-line, Strategia pozycjonowania

Kluczowi klienci

Netia, Kubuś, Łowicz, Tiger, Kotlin, Audi, LINK4, PGNiG, Black Red White, Idea Bank, OSM Sierpc, Lirene, APAP, Discovery, TLC, Krakus, Hapi Pożyczki, WWF,

Netia, Kubuś, Łowicz, Tiger, Kotlin, Audi, LINK4, PGNiG, Black Red White, Idea Bank, OSM Sierpc, Lirene, APAP, Discovery, TLC, Krakus, Hapi Pożyczki, WWF,

LINK4: O TO CHODZIŁO

BRASIL

LINK4 jest directową marką ubezpieczeniową z ciągnącymi się od lat problema...

SENSODYNE: SMART TOOTHBRUSH

BRASIL

Sensodyne od zawsze pomaga walczyć z wrażliwością zębów. Jednak telewizyjne...

IDEA BANK: MOŻNA? MOŻNA!

BRASIL

Kampania „Można? Można!” to kamień milowy w staraniach Idea Banku o opinię ...

KUBUŚ: WYTAŃCZ WITAMINY

BRASIL

IDEA BANK: LEASING MIERZONY KILOMETRAMI

BRASIL

Wprowadzenie na rynek nowej usługi leasingowej polegającej na wyliczaniu wy...

AUDI: AUDIOKONFIGURATOR Q2

BRASIL

W ramach promocji nowego modeli i jazd testowych Audi Q2 powstała seria dzi...

OSM SIERPC: PIKSERKI

BRASIL

W ramach stałej współpracy z OSM Sierpc wspólnie z klientem wypracowaliśmy ...

EFFIE 2016: ZAPROSZENIE

BRASIL

Projekt niestandardowego zaproszenia na Galę EFFIE 2016 zakładał koniecznoś...

KUBUŚ: LALKA

BRASIL

ŁOWICZ: GOTOWY NA ŁOWY

BRASIL

Wprowadzenie na rynek dwóch sezonowych sosów gotowych w słoikach.

EUROBANK: RODZINA

BRASIL

NETIA: KULKI

BRASIL

Po przerwie w obecności w przestrzeni reklamowej najsilniejszym i najlepiej...

APAP: NAPIĘCIOWY BÓL GŁOWY

BRASIL

Silny ból głowy jest jak obręcz, która zaciska się nam na głowie. Zapytaliś...

KRAKUS: BULION. SZTUKA ŚWIETNEGO SMAKU

BRASIL

Wprowadzenie na rynek nowej formy bulionu - koncentratu w butelce, który mo...

ING ŻYCIE: WIOŚLARKI

BRASIL

Ryzyko zachorowania na raka można zmniejszyć, nie można jednak całkowicie w...

TIGER: PRZETIGER

BRASIL

Tiger to napój energetyczny, który po kilku latach poszukiwań postanowił wr...

LIRENE

BRASIL

Reklamy drukowane dla podkładów LIRENE z 3D zrealizowanym w wewnętrznym dzi...

Smart Toothbrush

BRASIL

Sensodyne od zawsze pomaga walczyć z wrażliwością zębów. Jednak telewizyjne...

NETIA: STARSI PANOWIE. TO I TAMTO.

BRASIL

Starsi Panowie lubią oglądać i to i tamto i to tamto i tamto tamto, a dzięk...

NETIA: STARSI PANOWIE. DZIENNIK

BRASIL

Starsi Panowie nigdy nie przychodzą punktualnie na Dziennik, ale dzięki Gig...

Starsi Panowie

BRASIL

Starsi Panowie zostali testerami najnowszego wynalazku Netii, czyli GigaNa...

SIERPC: KRÓLEWSKI TYLKO Z SIERPCA

BRASIL

EUROBANK: CASH BACK / SZACHY

BRASIL

NETIA: EKSCYTACJA

BRASIL

EUROBANK: BĘDĘ BRAŁ CIĘ

BRASIL

Branie kredytu gotówkowego na dowolny cel jest bardzo proste. Jak to pokaza...

NETIA: HIPNOZA

BRASIL

Hipnoza to stan psychiczny częściowego wyłączenia świadomości. Techniki hip...

TUI: NIE MOŻESZ SIĘ DOCZEKAĆ

BRASIL

Na wakacje czekamy cały rok i nie możemy się na nie doczekać. Wspominamy te...

KUBUŚ: MEGAFRUT

BRASIL

HBO: UZALEŻNIENI

BRASIL

Dobry film najpierw pożera widza, a potem go powoli trawi. I w końcu widz ...

AMERICAN EAGLE: JUMP

BRASIL

Akcja promującą otwarcie pierwszego sklepu odzieżowego American Eagle Outfi...

BOŚ BANK: KONTO BEZ KANTÓW

BRASIL

BOŚ Bank wprowadził pierwsze konto rozliczeniowe, którego właściciele dosta...

NIKE: SZATNIA

BRASIL

Jak zakorzenić idee wspólnoty i zaangażować fanów Nike Football na facebook...

NETIA: TRANS

BRASIL

Nowe podejście do tematu hipnozy. Tomasz Kot wciela się w rolę DJ'a i hipno...

EUROBANK: CASH BACK / TENIS

BRASIL

NIKE: LEWA vs PRAWA

BRASIL

Lewa vs Prawa to kampania promująca Biegnij Warszawo 2012 - bieg organizowa...

EUROBANK: BIERZ CO CHCESZ

BRASIL

Banki zaciekle walczą o klientów. W kategorii kredytów gotówkowych ta walka...

NETIA: ORKIESTRA

BRASIL

MUZYKA ELEKTRONICZNA ZNANA Z POPRZEDNIEGO SPOTU "TRANS", ZAGRANA PRZEZ ORKI...

NETIA: R&B

BRASIL

Naszym zadaniem było stworzenie czytelnego i atrakcyjnego demo produktu, ja...

KUBUŚ: WWW MAGICZNA KRAINA

BRASIL

Zrealizowane przez nas ilustracje do nowej strony www.kubus.pl, wciągają mł...

TUI: DLACZEGO ON TO ZROBIŁ?

BRASIL

Dopiero na wakacjach, z dala od codzienności zdejmujemy maskę z twarzy i pr...

LINK4: TRENER

BRASIL

Polacy bardzo rzadko zmieniają ubezpieczyciela. Jak już się raz zdecydują, ...

RADIO ZET: TEMATY TE MA ZET

BRASIL

MOTHERCARE: ŚWIĘTY SPOKÓJ

BRASIL

KUBUS: GROTA

BRASIL

SCAN HOLIDAY: EKSPERCI OD RODZINNYCH WAKACJI

BRASIL

Scan Holiday: pierwszy w Polsce tour-operator specjalizujący się w rodzinny...

NETIA: KADRA NETII

BRASIL

Jak zwykłą ofertę przełożyć na niezwykłą kampanię? Odnieśliśmy się do narod...

NETIA: INSTYTUT

BRASIL

SPOT WPROWADZAJĄCY NOWY FORMAT "INSTYTUT NETII". ROLĄ SPOTU I WPROWADZANEGO...

NIKE: MERCURIAL VAPOR 8

BRASIL

Interaktywna kreacja display reklamująca najnowszy model butów piłkarskich ...

PEKAO SA: A WYSTARCZYŁO ZADZWONIĆ

BRASIL

WWW.AWYSTARCZYLOZADZWONIC.PL POWSTALO W WARIANTACH 2D I 3D Z UŻYCIEM STEREO...

RADIO ZET: TEMATY TE MA ZET

BRASIL

Radio Zet przechodzi przeobrażenie. Z radia czysto muzycznego, powraca do r...

TUI: NUR FÜR UNS

BRASIL

W świadomości Polaków większość niemieckich produktów ma bardzo wysoką jako...

EA SPORTS: FIFA 12

BRASIL

FIFA 12 to kolejna odsłona kultowej już serii gier piłkarskich spod znaku E...

IDIO TEAR& ZOO: JASKINIOWIEC

BRASIL

Wspólna promocja sztuki teatralnej pt. Jaskiniowiec i warszawskiego ZOO; CE...

MUCHA

BRASIL

Jak uprzykrzyć życie musze? Wystarczy kupić router bzzzprzewodowy,dostępny ...

KONKURS

BRASIL

Telewizję Osobistą w Netii użytkownik sam kształtuje, wybiera sam co chce o...

TELEZAKUPY

BRASIL

"Telezakupy" to parodia reklam, tych w najgorszym wydaniu. Parodia krzyku, ...

KONKURS DOROŚLI

BRASIL

Telewizję Osobistą w Netii użytkownik sam kształtuje, wybiera sam co chce o...

Wolne Wybory

BRASIL

Claimem i mottem Netii jest "wolność wyboru". Kampania bazuje na przełomowy...

CHOMIK

BRASIL

II etap hipnotyzowania widzów. Tomasz Kot nie tylko hipnotyzuje widzów głos...

Poszukiwacze Zaginionych Klapków

BRASIL

Ilustracje do akcji self promo. BRASIL Airlines to zwariowany lotniczy świa...

NIKE: MERCURIAL VAPOR 9

BRASIL

Interaktywna reklama najnowszego buta piłkarskiego Nike Mercurial Vapor 9 w...