MEC

MEC jest globalną agencją mediową wyspecjalizowaną w planowaniu i implementacji komunikacji. Czterokrotny zdobywca tytułu „Agencji Roku” Effie Awards. MEC jest częścią grupy negocjacyjnej GroupM. Należy do międzynarodowego holdingu komunikacyjnego WPP. Nad...

MEC jest globalną agencją mediową wyspecjalizowaną w planowaniu i implementacji komunikacji. Czterokrotny zdobywca tytułu „Agencji Roku” Effie Awards. MEC jest częścią grupy negocjacyjnej GroupM. Należy do międzynarodowego holdingu komunikacyjnego WPP. Nad zintegrowanymi planami komunikacji pracują silne zespoły klienckie wraz z MEC Interaction, Analytics & Insights i MEC Wavemaker.

Adres

Zaryna 2B bud D
02-593 Warszawa
+ 48 22 11 33 00

Reprezentant:
Izabela Albrychiewicz Anna Lubowska

Kompetencje

Badania i analizy, E-Commerce, Optymalizacja użycia mediów, Performance Marketing, Product Placement & Branded Content, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, SEM/SEO, Strategia komunikacji, Strategia komunikacji on-line, Strategia mediowa

Badania i analizy, E-Commerce, Optymalizacja użycia mediów, Performance Marketing, Product Placement & Branded Content, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, SEM/SEO, Strategia komunikacji, Strategia komunikacji on-line, Strategia mediowa

Kluczowi klienci

Nestle, IKEA, Henkel, LG, USP Zdrowie, Empik, H&M, Biedronka, Leroy-Merlin, Nest Bank, Nationale-Nederlanden, Chanel, Netflix, Activision Blizzard, Mlekpol

Nestle, IKEA, Henkel, LG, USP Zdrowie, Empik, H&M, Biedronka, Leroy-Merlin, Nest Bank, Nationale-Nederlanden, Chanel, Netflix, Activision Blizzard, Mlekpol

Kuchnia Spotkań IKEA

MEC

Kaktus Jaś Dąbrowski Projekt Plaża

MEC

Target grupa marki Kaktus jest bardzo wymagająca i szukająca różnorodności....

Kuchnia Spotkań IKEA

MEC

Jakość i dopasowanie mebli kuchennych wychodzi w praktyce – podczas przygot...

Nestle Fitness Hands On

MEC

Celem kampanii #HandsOn było zwrócenie uwagi na profilaktykę raka piersi wś...

Dwa światy Leroy Merlin

MEC

Za pomocą Beaconów mogliśmy zebrać informacje na temat zwyczajów zakupowych...

Złap Rabat na kolekcje H&M Kids

MEC

Wiosenna kampania kuponów rabatowych na kolekcję dziecięcą H&M Kids. Staral...

Nestle Schöller - Kampania Parasolowa

MEC

Przez lata budowaliśmy biznes jak inni. Podążaliśmy za rynkiem nie chcąc do...

Balkon magiczny i praktyczny

MEC

Głównym wyzwaniem było przeniesienie kompetencji marki eksperta od wnętrz n...

Warszawa za Łodzią

MEC

Nocna zmiana

MEC

Problemy z erekcją – sam temat wywołuje zazwyczaj nerwowy śmiech, a większ...

Produkty z Biedronki polecają się

MEC

Krakus – Tak smakuje szynka

MEC

Nagroda dla tych, którzy uwolnili potencjał innych ludzi, dając im cele i n...

Berlinki mówią same za siebie

MEC

Odkryj drugą stronę karty Visa

MEC

Celem kampanii było przypomnienie użytkownikom kart Visa, że tymi samymi ka...

Tyskiego Najlepszego!

MEC

Tyskie to ikona polskich marek piwa - ikona która przez lata była liderem r...

Piwo inne niż inne

MEC

W 2000 r. Redd’s zmieniał kategorię piw. Przez dekadę górował w piwach smak...

Yes!tem kobietą – tampony o.b.

MEC

Jak w przystępny i atrakcyjny dla nastolatek sposób obalić mity dotyczące d...

Podwórko NIVEA (Rodzinne Miejsce Zabaw)

MEC

NIVEA od 15 lat aktywnie wspiera polskie rodziny działaniami, które pokazuj...

Nie kombinuj – dbaj o skórę prostym narzędziem

MEC

Nie kombinuj – dbaj o skórę prostym narzędziem! Kremy do twarzy dla mężczyz...