#cokelive2013

  • Klient Coca-Cola Poland Services
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Coca-Cola
  • Kategorie Active Advertising, Akcje specjalne, Animacja i gry, Aplikacje i serwisy mobilne, Event marketing, Reklama Digital, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych

Innowacyjna akcja wykorzystująca platformę Instagram Każdy festiwal to masa treści tworzonych przez użytkowników – radość na zdjęciach, filmach, wszystko to tworzy pozytywny obraz festiwalu i marki która za nim stoi, ale zwykle „rozpływa” się w oceanie mediów społecznościowych. Na Coke Live...

Innowacyjna akcja wykorzystująca platformę Instagram Każdy festiwal to masa treści tworzonych przez użytkowników – radość na zdjęciach, filmach, wszystko to tworzy pozytywny obraz festiwalu i marki która za nim stoi, ale zwykle „rozpływa” się w oceanie mediów społecznościowych. Na Coke Live Music Festival 2013 – postanowiliśmy to zmienić! Stworzyliśmy specjalny hashtag: #cokelive2013 i zachęcaliśmy użytkowników do wrzucania zdjęć z festiwalu właśnie z tym hashtagiem! Jak ich zachęcaliśmy? Każde zdjęcie wrzucone w te dwa dni z #cokelive2013 oprócz tego, że lądowało na Instagramowym profilu użytkownika, miało szansę być wyświetlone na telebimach obok sceny głównej! dzięki temu festiwalowicze mieli okazję zobaczyć siebie na wielkich ekranach, tam gdzie chwilę później pokazywane były gwiazdy! Oprócz tego 50 najlepszych zdjęć wygrywało płyty Florence And The Machine. Efekt? Ponad 3,5 tysiąca zdjęć wrzuconych z hashtagiem #cokelive2013 w dwa dni festiwalu! Była to akcja, która spotkała się z jednym z największych odzewów od konsumentów na tej platformie. Oprócz tego dzięki użyciu jednego hashtaga, podczas festiwalu można było w łatwy sposób sprawdzać co robią inni festiwalowicze, a po festiwalu przeżyć te emocje jeszcze raz oglądając wszystkie zdjęcia w facebookowej galerii.