ŠKODA TestShow

  • Klient ŠKODA
  • Branża Motoryzacja
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt ŠKODA
  • Kategorie Buzz marketing, Działania PR, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych

Cel Zaangażowanie internautów w budowanie wizerunku i emocji wokół samochodów marki ŠKODA. Zaprezentowanie ich zalet w sposób, jakiego dotąd jeszcze nie było. Idea Samochody ŠKODA urzekają już od pierwszego kontaktu. Internauci mogą przekonać się o tym na własne oczy i sprawdzić swój...

Cel Zaangażowanie internautów w budowanie wizerunku i emocji wokół samochodów marki ŠKODA. Zaprezentowanie ich zalet w sposób, jakiego dotąd jeszcze nie było. Idea Samochody ŠKODA urzekają już od pierwszego kontaktu. Internauci mogą przekonać się o tym na własne oczy i sprawdzić swój ulubiony model w akcji. Realizacja Cykl ŠKODA TestShow był kluczowym elementem oficjalnego kanału ŠKODA na YouTube i pozwalał internautom na zapoznanie się z modelami samochodów tej marki. 5 odcinków poprowadził dziennikarz sportowy Adam Kornacki, a auta testowali m.in. studenci, zespół reagge. Kolejne filmy realizowane były w formule: ekspert ŠKODY + wybrany internauta, który zaproponował kreatywny pomysł na test. Start cyklu poprzedził wiral z udziałem Adama Małysza za kierownicą modelu Fabia RS. Była to skrócona wersja filmu, który pojawił się na ŠKODA YouTube. Film obejrzało około 700 000 osób i stał się "Przebojem” według wskaźnika uwagi (AudienceAttention) na YouTube. O wiralu rozmawiano w mediach online, a także w „Panoramie” w TVP2 i „Szkle Kontaktowym” w TVN24. Popularność filmu przełożyła się na nagrodę: Mixx Awards 2011.