Aviva edukuje polskich kierwoców

  • Klient Aviva
  • Branża Finanse
  • Rok produkcji 2009
  • Produkt Aviva Direct
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie społeczne i CSR, Event marketing

Kierowcy myślą o skutkach niebezpiecznej jazdy samochodem - kiedy zostaną ukarani mandatem ze strony Policji lub kiedy są świadkiem wypadku lub sami biorą w nim udział. Dlatego wykorzystujać te momenty, po raz pierwszy zorganizowaliśmy wspólną akcję z Policją. Zatrzymany za prędkość kierowca...

Kierowcy myślą o skutkach niebezpiecznej jazdy samochodem - kiedy zostaną ukarani mandatem ze strony Policji lub kiedy są świadkiem wypadku lub sami biorą w nim udział. Dlatego wykorzystujać te momenty, po raz pierwszy zorganizowaliśmy wspólną akcję z Policją. Zatrzymany za prędkość kierowca zamiast mandatu mógł wziąć udział w specjalnym teście i wsiąść do symulatora zdrzeń lub dachowania. Akcą zainteresowały się media: Polskie Radio RDC, Telewizja Polska czy nawet magazyny / dzienniki.