Alior Sync

  • Klient Alior Bank
  • Branża Bankowość
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Wirtualny Bank Internetowy
  • Kategorie Reklama Digital

Symbolem komunikacji stał się Ninja, postać do której często i z lubością odwołują się internauci. Ninja to przykład klienta, który żyje dynamicznie, korzysta z najnowocześniejszych i najdoskonalszych rozwiązań, żeby realizować swoje zadania. Dzięki Alior Sync Ninja jest zawsze o krok przed...

Symbolem komunikacji stał się Ninja, postać do której często i z lubością odwołują się internauci. Ninja to przykład klienta, który żyje dynamicznie, korzysta z najnowocześniejszych i najdoskonalszych rozwiązań, żeby realizować swoje zadania. Dzięki Alior Sync Ninja jest zawsze o krok przed innymi. Pierwszy bank nowej generacji wyróżniał się nowoczesnymi rozwiązaniami ułatwiającymi życie m.in. Wirtualnym Oddziałem, czyli możliwością kontaktu video z bankierem jak i załatwienia wszystkich spraw online. Komunikacja online oparta o własne serwisy internetowe, obecność w sieciach społecznościowych oraz kampanię sprzedażową na największych portalach i sieciach reklamowych, a także w obrębie największej platformy sprzedażowej - Allegro.