YES - refreshing

  • Klient YES
  • Branża Dobra konsumpcyjne różne w tym artykuły luksusowe
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt Biżuteria
  • Kategorie Identyfikacja wizualna, Projektowanie graficzne

Obchodząca w 2011 roku trzydziestolecie istnienia firma YES powierzyła nam zadanie odświeżenia wizerunku. Naszym zadaniem było zaprojektowanie identyfikacji, która będzie komunikować wartości marki YES. W efekcie powstał logotyp, który poprzez zachowanie rytmu poprzedniego znaku wyraża szacunek...

Obchodząca w 2011 roku trzydziestolecie istnienia firma YES powierzyła nam zadanie odświeżenia wizerunku. Naszym zadaniem było zaprojektowanie identyfikacji, która będzie komunikować wartości marki YES. W efekcie powstał logotyp, który poprzez zachowanie rytmu poprzedniego znaku wyraża szacunek do wieloletnich tradycji marki YES. Nowy logotyp jest bardziej kobiecy, odwołuje się do emocji, elegancji. Kunsztowne litery, z których zbudowany jest znak bezpośrednio nawiązują do świata biżuterii. W nowym logotypie zrezygnowaliśmy z zielonego kwadratu, dzięki czemu znak zyskał na wartościach takich jak wyrafinowanie, subtelna elegancja, ponadczasowość. Mamastudio opracowało pełną identyfikację marki oraz layouty reklamowe.