Świat pod Jemiołą - PLL LOT

  • Klient Polskie Linie Lotnicze LOT
  • Branża Usługi detaliczne i publiczne
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt Polskie Linie Lotnicze LOT
  • Kategorie Technologia, Media, Kampania, Limited budget

Podczas kampanii „Świat pod jemiołą” umieściliśmy po gałązce jemioły na pokładach wszystkich samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT. W ten sposób zawiesiliśmy ją nad całym światem dając pretekst do pocałunku ludziom na całym świecie. Innowacyjność polegała na synchronizacji komunikacji ze...

Podczas kampanii „Świat pod jemiołą” umieściliśmy po gałązce jemioły na pokładach wszystkich samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT. W ten sposób zawiesiliśmy ją nad całym światem dając pretekst do pocałunku ludziom na całym świecie. Innowacyjność polegała na synchronizacji komunikacji ze zmieniającą się pozycją samolotów PLL LOT. Dzięki wykorzystaniu Google Maps, technologii Live Ads Tracking System i opcji Facebook Ad Scheduling mogliśmy na bieżąco targetować reklamy do miast położonych na trasie naszych samolotów.