Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Na potrzeby kampanii o Młodym Bogu, dla towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential, stworzyliśmy serię mitów Młodego Boga. To zbiór największych błędów, jakie przeciętni Polacy popełniają, gdy myślą o przyszłości. O ich ilustrację poprosiliśmy Pawła Jońcę. Gotowe mity trafiły do prasy, na stronę...
Na potrzeby kampanii o Młodym Bogu, dla towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential, stworzyliśmy serię mitów Młodego Boga. To zbiór największych błędów, jakie przeciętni Polacy popełniają, gdy myślą o przyszłości. O ich ilustrację poprosiliśmy Pawła Jońcę. Gotowe mity trafiły do prasy, na stronę internetową i do bannerów.