Porta = The Doors

  • Klient Porta Drzwi
  • Branża
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Identyfikacja wizualna dla marki Porta Drzwi
  • Kategorie Identyfikacja wizualna, Projektowanie graficzne, Design

Powiew świeżości dla niezawodnej marki drzwi dostępnych na rynku od ponad 20 lat. Porta Drzwi jest pionierem i czołowym producentem wysokiej jakości drzwi w Polsce. Ponieważ marka zaczęła być postrzegana jako zachowawcza, nadszedł czas na jej odświeżenie. Punktem wyjścia dla prac Dragon Rouge...

Powiew świeżości dla niezawodnej marki drzwi dostępnych na rynku od ponad 20 lat. Porta Drzwi jest pionierem i czołowym producentem wysokiej jakości drzwi w Polsce. Ponieważ marka zaczęła być postrzegana jako zachowawcza, nadszedł czas na jej odświeżenie. Punktem wyjścia dla prac Dragon Rouge było wykrystalizowanie kluczowych atrybutów marki w trakcie warsztatu z managementem firmy. Ambicją PORTY stało się zbudowanie wizerunku najbardziej niezawodnej marki drzwi dostępnych na rynku. Chcieliśmy, by odbiorcy postrzegali markę jako młodą duchem, na której zawsze można polegać. Nowe, minimalistyczne logo ma stanowić rodzaj nowoczesnego stempla gwarantującego satysfakcję i jakość. Odświeżone logo przywraca też właściwe proporcje między nazwą PORTA a opisem tego, czym firma się zajmuje. Centralne miejsce logo zostało zarezerwowane dla słowa „PORTA” przesuwając dopisek „Drzwi” do dolnej belki. Tam może się on pojawiać w języku dopasowanym do rynku na którym operuje marka. Nowy wizerunek marki dopełnia precyzyjnie zdefiniowany język wizualny, który nadaje marce indywidualny styl. Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - identyfikacja wizualna