PolRegio

  • Klient Przewozy Regionalne
  • Branża Usługi detaliczne i publiczne
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Polregio
  • Kategorie Projektowanie graficzne, Design, Brand Experience

Zadaniem Agencji Dragon Rouge było sformułowanie nowej strategii marki a następnie przełożenie tej idei na nowe logo, kolorystykę oraz nazwę dla Przewozów Regionalnych. Inspiracją do zbudowania nowej identyfikacji wizualnej były elementy kojarzone z koleją – godło, skrzydło oraz ośka kolejowa....

Zadaniem Agencji Dragon Rouge było sformułowanie nowej strategii marki a następnie przełożenie tej idei na nowe logo, kolorystykę oraz nazwę dla Przewozów Regionalnych. Inspiracją do zbudowania nowej identyfikacji wizualnej były elementy kojarzone z koleją – godło, skrzydło oraz ośka kolejowa. Elementy graficzne występujące w nowym znaku oraz nowa kolorystyka dają poczucie połączenia tradycji z nowoczesną formą i pozytywnymi zmianami w obszarze obsługi Klientów. Firma chce rozwijać kolej, która będzie bezpieczna i komfortowa a przede wszystkim będzie blisko ludzi i ich spraw, wspierając w ten sposób organizację codziennego życia. Aspirację do bycia największym przewoź¬nikiem regionalnym, który wyznacza standardy usług i cieszy się doskonałą reputacją wśród klientów i partnerów biznesowych wieńczy esencja marki “PolRegio – budujemy dobra kolej, budujemy dobre relacje.” Zakres prac w projekcie: - warsztaty z Klientem - storytelling - nazewnictwo - logo - identyfikacja wizualna - projekt umundurowania - malatura pociągów