Morliny. Nowe oblicze marki.

  • Klient Animex
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Morliny
  • Kategorie Opakowania, Strategia zintegrowana, Ilustracja, Design

W 2015 roku zaprojektowaliśmy współczesną interpretację pozycjonowania i nową identyfikację wizualną Morlin. Pracując nad ideą marki, uznaliśmy, że chcemy, by stała się marką nowoczesną i miejską. Dlatego tak ważny stał się jej wizualny styl: lekki, rozgadany, prawie żartobliwy, pełen radości i...

W 2015 roku zaprojektowaliśmy współczesną interpretację pozycjonowania i nową identyfikację wizualną Morlin. Pracując nad ideą marki, uznaliśmy, że chcemy, by stała się marką nowoczesną i miejską. Dlatego tak ważny stał się jej wizualny styl: lekki, rozgadany, prawie żartobliwy, pełen radości i energii. Bezpośredni w tonie. Jak witryna miejskiej knajpki, w której jadamy na co dzień. Nowa identyfikacja czerpie inspiracje z życia ludzi, do których chce trafić marka: - nowe logo przywołuje codzienny sposób podawania tego, co Morliny oferują - ikonografia i komunikacja na opakowaniach inspirowana jest napisami kredą na tablicy menu - aranżacje produktowe na zdjęciach mają budzić pozytywne emocje podobnie jak zdjęcia na kulinarnych blogach