Zrób to Nał

  • Klient Nestle
  • Branża Napoje bezalkoholowe
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Nałęczowianka
  • Kategorie Event marketing, Kampanie zintegrowane, Viral Marketing, Media Interaktywne, Digital, Kampania, Napoje bezalkoholowe

Wyzwanie Wpisanie marki Nałęczowianka w świat witalności i sportu. Idea Postanowiliśmy wzmocnić w kobietach motywację do działania i zachęcić je aby zrobiły coś dla siebie nie za tydzień, nie jutro, nie za chwilę… ale właśnie teraz: NAŁ. Rezultat Kampania w trakcie...

Wyzwanie Wpisanie marki Nałęczowianka w świat witalności i sportu. Idea Postanowiliśmy wzmocnić w kobietach motywację do działania i zachęcić je aby zrobiły coś dla siebie nie za tydzień, nie jutro, nie za chwilę… ale właśnie teraz: NAŁ. Rezultat Kampania w trakcie realizacji.