Perwoll - loteria promocyjna

  • Klient Henkel
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2017
  • Produkt Perwoll
  • Kategorie Event marketing, Projektowanie graficzne, Promocja sprzedaży, Reklama Digital, Reklama outdoor, Dobra konsumenckie, Uroda i pielęgnacja, Launch / relaunch

W oparciu o wizerunek Mai Sablewskiej, która jest ambasadorką marki Perwoll zorganizowano dwukrotnie loterię promocyjną. Konsumentki mogły wygrać zakupy i metamorfozę ze stylistką w stolicach mody – Londynie (I edycja) oraz Paryżu (II edycja). Komunikacja loterii obejmowała OOH, prasę kobiecą,...

W oparciu o wizerunek Mai Sablewskiej, która jest ambasadorką marki Perwoll zorganizowano dwukrotnie loterię promocyjną. Konsumentki mogły wygrać zakupy i metamorfozę ze stylistką w stolicach mody – Londynie (I edycja) oraz Paryżu (II edycja). Komunikacja loterii obejmowała OOH, prasę kobiecą, Internet, POSM oraz współpracę z influencerami.