Zostań sprzymJEŻencem

  • Klient Grupa Żywiec
  • Branża Napoje alkoholowe
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt Dziki Sad
  • Kategorie Active Advertising, Reklama Digital, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych, Napoje alkoholowe

Dziki Sad – połączenie soczystego smaku cydru i charakteru piwa. Każdy też widział reklamy, w których bohaterami drugiego planu są jeże. Ale nie każdy wie, że na przestrzeni ostatnich lat naturalne środowisko jeży drastycznie się skurczyło, co przyczyniło się do olbrzymiego spadku ich populacji....

Dziki Sad – połączenie soczystego smaku cydru i charakteru piwa. Każdy też widział reklamy, w których bohaterami drugiego planu są jeże. Ale nie każdy wie, że na przestrzeni ostatnich lat naturalne środowisko jeży drastycznie się skurczyło, co przyczyniło się do olbrzymiego spadku ich populacji. Dlatego w kampanii Zostań sprzymJEŻencem pomagaliśmy JEŻOM w powrocie do dzikiej natury. Udało zaangażować się w akcję blisko 40 tys. osób!