Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Mundial – jeden z najważniejszych turniejów w świecie sportu regularnie przyciąga ogromne rzesze widzów. Podczas zmagań najlepszych drużyn w piłce nożnej w 2018 r. widzowie mieli okazję usłyszeć alternatywny komentarz ze strony Piotra „Izaka” Skowyrsykiego w ramach akcji marketingowej marki...
Mundial – jeden z najważniejszych turniejów w świecie sportu regularnie przyciąga ogromne rzesze widzów. Podczas zmagań najlepszych drużyn w piłce nożnej w 2018 r. widzowie mieli okazję usłyszeć alternatywny komentarz ze strony Piotra „Izaka” Skowyrsykiego w ramach akcji marketingowej marki Coca-Cola pt. „Gotowi na emocje”. Nie był to pierwszy raz w Polskich mediach, kiedy to wydarzenie sportowe było komentowane przez komentatora esportowego – wcześniej fani mieli okazję usłyszeć Izaka podczas spotkań towarzyszących Euro 2016, gdzie komentator relacjonował m.in. towarzyski mecz Polski przeciwko Holandii, który obejrzało ponad 300 tys. widzów.