Kotliński Specjał

  • Klient ZPOW „KOTLIN” Sp. z o.o.
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Produkty Kotliński Specjał
  • Kategorie Fotografia, Identyfikacja wizualna, Opakowania, Ilustracja, Design, Digital, Żywność, Launch / relaunch

Rebranding tradycji
ZPOW Kotlin w branży spożywczej obecny jest od 1928 roku. W ostatnich latach największą rozpoznawalność zdobył dzięki produkcji ketchupów i koncentratu pomidorowego. Stworzona przez nas od podstaw strategia marki, identyfikacja wizualna i opakowaniowa brandu Kotliński...

Rebranding tradycji
ZPOW Kotlin w branży spożywczej obecny jest od 1928 roku. W ostatnich latach największą rozpoznawalność zdobył dzięki produkcji ketchupów i koncentratu pomidorowego. Stworzona przez nas od podstaw strategia marki, identyfikacja wizualna i opakowaniowa brandu Kotliński Specjał są konsekwencją rozwoju firmy, chęci dotarcia do młodszego odbiorcy i rozszerzania dystrybucji w kanale nowoczesnym na terenie całego kraju.

Strategiczna podbudowa
Prace z marką poprzedziły wnikliwe analizy rynku, designu branży oraz badania konsumenckie, przeprowadzone w punktach sprzedaży. Konkluzje z nich doprowadziły nas do stworzenia konceptu kreatywnego „Smak i miejsce”. Budowanie świata i tożsamości Kotlińskiego Specjału opiera się w nim na eksponowaniu rzeczywistego potencjału oraz wartości brandu: tradycji rolniczo-przetwórczej regionu (Wielkopolska), głębokiego zakorzenienia w lokalnej naturze, przyjazności i bezpretensjonalności. Dzięki temu powstała atrakcyjna opowieść marki aspirującej do walki z największymi graczami na rynku.