Nowa strategia komunikacji VELUX "Komfort na lata"

  • Klient VELUX Polska
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2018
  • Produkt Okna trzyszybowe
  • Kategorie Kampanie zintegrowane

Wspólnie z VELUX wypracowaliśmy nową strategię komunikacji marki oraz koncepcję komunikacji parasolowej „Komfort na lata”. Przygotowaliśmy materiały komunikacyjne nie tylko dla konsumentów, ale również dla partnerów biznesowych tj. architekci, dekarze, sprzedawcy. Opracowaliśmy 3 spoty wizerunkowe,...

Wspólnie z VELUX wypracowaliśmy nową strategię komunikacji marki oraz koncepcję komunikacji parasolowej „Komfort na lata”. Przygotowaliśmy materiały komunikacyjne nie tylko dla konsumentów, ale również dla partnerów biznesowych tj. architekci, dekarze, sprzedawcy. Opracowaliśmy 3 spoty wizerunkowe, 5 spotów produktowych, nową stronę internetową, Key Visuale i przełożyliśmy je na komunikację do kanałów online i offline. Z marką VELUX pracujemy od 2017 roku wdrażając w tym okresie dziesiątki różnych projektów komunikacyjnych.