Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Bobovita Bio Kategoria posiłków dla dzieci, podobnie jak cała kategoria żywności, rozwija się w kierunku "lepszego jedzenia" (better food). BOBOVITA również przygotowała propozycję w tym obszarze - linia BIO to gwarancja najwyższej jakości dzięki w pełni naturalnym, starannie wyselekcjonowanym...
Bobovita Bio Kategoria posiłków dla dzieci, podobnie jak cała kategoria żywności, rozwija się w kierunku "lepszego jedzenia" (better food). BOBOVITA również przygotowała propozycję w tym obszarze - linia BIO to gwarancja najwyższej jakości dzięki w pełni naturalnym, starannie wyselekcjonowanym składnikom i ograniczeniu konserwantów i dodatków (czysta etykieta). Naszym zadaniem było zaprojektowanie tej linii tak, by przyciągała uwagę wrażliwych na wysoką jakość rodziców. Inspiracją dla strategii designu był insight mówiący, że młodym pokoleniu rodziców zakorzeniona jest wiara, że dawniej jedzenie było bardziej naturalne - warzywa, owoce czy mięso miały naturalny smak i były po prostu smaczne. Wierzą w produkty BIO, i jak w wielu innych kategoriach, poszukują dowodów, że produkt jest wykonany z bardziej naturalnymi procesami. Zainspirowani trendami w designie dla dorosłych, postanowiliśmy podkreślić w nowej linii jej wysoką jakość, a nie jak to zwykle dzieje się w przypadku jedzenia dla dzieci – dziecięcy charakter. To rodzice są decydentami, i rodzice muszę już przy półce uwierzyć, że Bobovita BIO to najwyższa jakość, która zaspokoi potrzeby ich pociech. Jako narzędzie graficzne do realizacji ten strategii, wybraliśmy język botaniczny, podkreślający walory naturalnych składników, a jednocześnie tworzący aurę wysokiej jakości produktu: ciemno-zielony kolor, odręczne, pełne smakowitych detali ilustracje, elegancja i charakter premium samego designu - wszystko to przyciąga uwagę rodziców i wybija się z mainstreamowej półki.