LAUNCH HBO MAX

  • Klient WARNER MEDIA/HBO POLSKA
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2022
  • Produkt HBO MAX
  • Kategorie Ambient Advertising, Akcje specjalne, Działania PR, Event marketing, Experiental marketing, Kampanie zintegrowane, Launch, Product placement, Promocja sprzedaży, Interakcja, Insight, Technology & innovation, Media, kultura i rozrywka, Branded content, Brand Experience, PR&Event, Digital&Mobile

Specjalna ekspozycja tzw. multimedialny tower, przygotowany na potrzeby Launch HBO MAX w Polsce. Największa i najbardziej rozbudowana tego typu instalacja w Europie. Agencja odpowiedzialna była za kreację oraz kompleksową realizację działań z zakresu non-standard kampanii. Kampania HBO MAX: -...

Specjalna ekspozycja tzw. multimedialny tower, przygotowany na potrzeby Launch HBO MAX w Polsce. Największa i najbardziej rozbudowana tego typu instalacja w Europie. Agencja odpowiedzialna była za kreację oraz kompleksową realizację działań z zakresu non-standard kampanii. Kampania HBO MAX: - Termin kampanii - 1-31.03 - Kampania ogólnopolska – Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Poznań, Katowice, Łódź - Kanały komunikacji: # Telewizja – 3-31 marca, kampania w Polsacie i kanałach tematycznych Polsatu. # Outdoor – kampania 1-31 marca, standardowe billboardy oraz digitalowe, 3 murale, reklama w transporcie publicznym # Internet – do końca marca # Radio – kampania ogólnopolska, stacje radiowe: RMF FM, Eska, Radio Zet oraz wszystkie stacje powiązane w grupach # Kino - 11-31.03, Multikino, Cinema City i Helios # Dodatkowo reklama non-standard: instalacja przed Westfield Arkadia oraz sponsoring dali kinowej w Cinema City Westfield Arkadia; reklama w przejściu podziemnym pod Rotundą Autorzy kampanii: 180 Amsterdam, we współpracy z VMLY&R Lokalizacja kampanii zrealizowane przez dział kreacji HBO, VMLY&R, oraz agencję ADP. Zakup mediów: dom mediowy Mediacom, agencja Precis Działania non-standard: Ministry of Creativity