Kampania „Takie rzeczy”

  • Klient Elektrownia Powiśle
  • Branża Retail (sklepy / sieci handlowe)
  • Rok produkcji 2021
  • Produkt Elektrownia Powiśle
  • Kategorie Fotografia, Kampanie interaktywne, Kampanie zintegrowane, Marketing Miejsc, Reklama Radio, Reklama Digital, Reklama Drukowana, Reklama interaktywna, Reklama outdoor, Media Interaktywne, Touchpoint, Insight, Digital, Film, Kampania, Retail, Formaty mediowe lub reklamowe

Stworzyliśmy kampanię „Takie Rzeczy”, która w wielu punktach styku nęciła konsumentów ciekawymi produktami i usługami, które mogą znaleźć w Elektrowni Powiśle. Wykorzystaliśmy precyzyjne targetowanie: podzieliliśmy naszych konsumentów w Warszawie na 52 grupy portretowe i zagregowaliśmy kilka...

Stworzyliśmy kampanię „Takie Rzeczy”, która w wielu punktach styku nęciła konsumentów ciekawymi produktami i usługami, które mogą znaleźć w Elektrowni Powiśle. Wykorzystaliśmy precyzyjne targetowanie: podzieliliśmy naszych konsumentów w Warszawie na 52 grupy portretowe i zagregowaliśmy kilka tysięcy produktów z różnych sklepów dostępnych w EP do każdej z tych grup pod kątem potencjalnie największego możliwego zainteresowania przedstawicieli danej grupy konkretnym produktem. Tym samym nie cedowaliśmy całej odpowiedzialności za przyciągnięcie konsumentów do sklepów na poszczególnych retailerów, a wzięliśmy sprawy w swoje ręce, czyniąc z ich inwentarza produktowego naszą przewagę. Dzięki obranej strategii i wypornej myśli kreatywnej, byliśmy w stanie dotrzeć do różnych grup targetowych – teensów, affluentów, rodzin i wielu innych, bez konieczności niuansowania masterbrandu do wyłącznie jednej z nich. Znaleźliśmy sposób na zbudowanie relevance brandu w każdej grupie, czyniąc z produktów nasz wiodący argument.