Bokser

  • Klient Grupa Żywiec
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2010
  • Produkt piwo Żywiec
  • Kategorie Reklama Film/TV

Bokser. 60 sekund siły. Jak opowiedzieć o determinacji i radości męskiego zwyciężania? Jak powiedzieć, że za mocnymi pięściami kryje się wrażliwy człowiek. Jak marka ma podarować nam optymizm? Jak ma się wyrwać wizualnie ponad kategorię i mówić o emocjach, jak pozostawić widzowi wniosek, że to, co...

Bokser. 60 sekund siły. Jak opowiedzieć o determinacji i radości męskiego zwyciężania? Jak powiedzieć, że za mocnymi pięściami kryje się wrażliwy człowiek. Jak marka ma podarować nam optymizm? Jak ma się wyrwać wizualnie ponad kategorię i mówić o emocjach, jak pozostawić widzowi wniosek, że to, co najlepsze w życiu, jest ciągle przed nim.