Mural na wallu

  • Klient Nestle (Lion)
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Lion
  • Kategorie Ambient Advertising, Akcje specjalne, Event marketing, , Kampanie interaktywne, Reklama Digital, Reklama w mediach społecznościowych, Street marketing

Grafficiarz malował przedstawiający lwa mural na ścianie żoliborskiego garażu, etapy jego pracy rejestrowała kamera. Urządzenie przesyłało kolejne zdjęcia na serwer Facebooka, tworząc relację z powstawania murala. Live streaming z akcji można było oglądać w cover photo na fan page’u Lion....

Grafficiarz malował przedstawiający lwa mural na ścianie żoliborskiego garażu, etapy jego pracy rejestrowała kamera. Urządzenie przesyłało kolejne zdjęcia na serwer Facebooka, tworząc relację z powstawania murala. Live streaming z akcji można było oglądać w cover photo na fan page’u Lion. Wystarczyło odświeżać stronę, żeby zobaczyć, jak powstaje. Facebook został wykorzystany w nietypowy, innowacyjny sposób: streaming live umożliwiał śledzenie kolejnych etapów powstawania murala. Aby być na bieżąco z pracą grafficiarza, wystarczyło odświeżać cover photo fan page’a Liona. Akcja zaangażowała zgromadzoną wokół marki internetową społeczność: tygodniowy zasięg fan page’a zwiększył się o 3952%. W ciągu dwóch dni trwania akcji liczba fanów wzrosła o 19%. Jeden z nich odświeżył stronę 204 razy.