Actimel – wstrząsająco dobra konferencja

  • Klient Danone
  • Branża Wyposażenie i usługi dla biur
  • Rok produkcji 2018
  • Produkt Actimel
  • Kategorie Akcje specjalne, Aplikacje i serwisy mobilne, Buzz marketing, Działania PR, Event marketing, Guerilla advertising, Product placement, Promocja sprzedaży, Reklama w mediach społecznościowych, Strategia zintegrowana, Viral Marketing, Media Interaktywne, Touchpoint, Design, Digital, Media, Technology & innovation, Media, kultura i rozrywka, Żywność, PR&Event, Digital&Mobile, Smart use of date, Doradztwo strategiczne

Jak wyróżnić się wśród wielu marek na największej i najpopularniejszej dwudniowej konferencji dla polskich blogerów #Blog Conference w Poznaniu? Przepis LoveBrands Relations dla Actimela był prosty: fotobudka freeze photo, konkurs na najlepsze zdjęcie, głosowanie na najciekawszą prelekcję i...

Jak wyróżnić się wśród wielu marek na największej i najpopularniejszej dwudniowej konferencji dla polskich blogerów #Blog Conference w Poznaniu? Przepis LoveBrands Relations dla Actimela był prosty: fotobudka freeze photo, konkurs na najlepsze zdjęcie, głosowanie na najciekawszą prelekcję i śniadanie z Actimelem pod hasłem #maszmoc. Efekty: zaangażowanie w aktywności marki ponad 600 influencerów i 167 publikacji na ich kanałach społecznościowych, które wygenerowały ponad 20 000 lików i ponad 200 000 zasięgu