Akademia Niechorowania

  • Klient USP Zdrowie
  • Branża Leki i suplementy diety
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Pelavo
  • Kategorie Leki i suplementy diety

Wprowadzenie Pelavo w 2013 roku nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, a marka uzyskała jedynie generyczne dla całego rynku skojarzenia. Jak przekonać konsumentki, żeby na rynku z 60 dostępnymi markami wybrały właśnie Pelavo? Wyzwaniem było zatem odnalezienie nowego sposobu mówienia do „Świadomych...

Wprowadzenie Pelavo w 2013 roku nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, a marka uzyskała jedynie generyczne dla całego rynku skojarzenia. Jak przekonać konsumentki, żeby na rynku z 60 dostępnymi markami wybrały właśnie Pelavo? Wyzwaniem było zatem odnalezienie nowego sposobu mówienia do „Świadomych Mam”. Wyszliśmy z insightu, że prawdziwa siła drzemie w organizmie mojego dziecka, a moją rolą jest ją wesprzeć i wzmocnić. Tak powstała idea „Akademii Niechorowania”. W ramach tej platformy zaprosiliśmy Mamy do zdobywania naukowej wiedzy na temat budowania odporności dzieci w oparciu o naturalne metody. Kampania okazała się sukcesem, Pelavo weszło na podium rynku produktów na przeziębienie dla dzieci.