BANKOWOŚĆ PRYWATNA PKO BANK POLSKI

  • Klient PKO Bank Polski SA
  • Branża
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt Bankowość Prywatna
  • Kategorie Identyfikacja wizualna, Opakowania, Projektowanie graficzne, Reklama Drukowana

Naszym zadaniem było zaprojektowanie identyfikacji Bankowości Prywatnej – nowego segmentu biznesowego PKO Banku Polskiego, skierowanego do najbardziej prestiżowych klientów banku. PKO Bankowość Prywatna, jako nowa linia biznesowa PKO Banku Polskiego, została stworzona na bazie identyfikacji PKO....

Naszym zadaniem było zaprojektowanie identyfikacji Bankowości Prywatnej – nowego segmentu biznesowego PKO Banku Polskiego, skierowanego do najbardziej prestiżowych klientów banku. PKO Bankowość Prywatna, jako nowa linia biznesowa PKO Banku Polskiego, została stworzona na bazie identyfikacji PKO. Wszystkie materiały Bankowości Prywatnej utrzymane są w eleganckiej kolorystyce kości słoniowej, czerni i złota, co w zestawieniu z uszlachetnieniami: hot-stampingiem, lakierem i papierami ozdobnymi oraz najwyższą jakością produkcji, wywołuje wyjątkowy efekt. Chcieliśmy, aby nowoczesny i wyszukany projekt nawiązywał jednocześnie do tradycyjnego wizerunku PKO Banku Polskiego, dlatego też stworzyliśmy wzór oparty o gilosz (charakterystyczny motyw graficzny pojawiający się na banknotach). W materiałach reklamowych dodatkowo postanowiliśmy wykorzystać czarno-białe, panoramiczne zdjęcia krajobrazów jednego z polskich fotografów – Tomka Niewiadomskiego, nadając materiałom elitarny styl. Dzięki tym zabiegom wszystkie materiały Bankowości Prywatnej, poprzez wyrafinowany detal i dbałość o estetykę wykonania na etapie produkcji, wyznaczają nowy standard na polskim rynku Private Bankingu. W ocenie klientów PKO Banku Polskiego fakt utworzenia Bankowości Prywatnej niewątpliwie zwiększył prestiż banku, który postrzegany jest jako instytucja nowoczesna, zapewniająca klientom kompleksową ofertę na najwyższym poziomie, świadczoną przez profesjonalnych doradców. W ciągu niespełna dwóch lat funkcjonowania PKO Bank Polski stał się liderem polskiej bankowości prywatnej w zakresie wzrostu liczby klientów i dynamiki wartości zarządzanych aktywów. Pośredni wpływ na osiągnięty sukces biznesowy miała również identyfikacja wizualna naszego autorstwa. Projekt otrzymał wyróżnienie w konkursie Złote Orły 2011 w kategorii "Wizerunek firmy".