BEZPIECZEŃSTWO I MOBILNOŚĆ DLA WSZYSTKICH

  • Klient Renault Polska
  • Branża Motoryzacja
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Program edukacyjny
  • Kategorie Kampanie społeczne i CSR, Działania PR

◦Efektywne włączenie komponentu „bezpieczeństwo” w DNA marki Renault ◦Koncept strategiczny i egzekucyjny całego programu ◦Strategia i egzekucja wszystkich działań komunikacyjnych wokół programu ◦Dedykowana platforma on-line i działania w tym kanale ◦Współpraca z policją i wybranymi agendami...

◦Efektywne włączenie komponentu „bezpieczeństwo” w DNA marki Renault ◦Koncept strategiczny i egzekucyjny całego programu ◦Strategia i egzekucja wszystkich działań komunikacyjnych wokół programu ◦Dedykowana platforma on-line i działania w tym kanale ◦Współpraca z policją i wybranymi agendami rządowymi