Browarnicy

  • Klient Grupa Żywiec
  • Branża Napoje alkoholowe
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Żywiec
  • Kategorie Napoje alkoholowe

Celem kampanii było budowanie wiarygodności Żywca jako twórcy piwnych gatunków. Pokazanie że specjalności Żywca to nie tylko sezonowe innowacje, ale wynik wyjątkowej tradycji i kunsztu piwowarskiego marki. Wyzwaniem było stworzenie kampanii, która zrobi to w sposób adekwatny dla współczesnego...

Celem kampanii było budowanie wiarygodności Żywca jako twórcy piwnych gatunków. Pokazanie że specjalności Żywca to nie tylko sezonowe innowacje, ale wynik wyjątkowej tradycji i kunsztu piwowarskiego marki. Wyzwaniem było stworzenie kampanii, która zrobi to w sposób adekwatny dla współczesnego konsumenta, nie pokrywając marki patyną i nie zamieniając komunikacji w nudną lekcję historii. Idea oparta na wykorzystaniu prawdziwych Żywieckich browarników pomogła zdobyć marce trudny dla dużych koncernów rynek piw rzemieślniczych, przyniosła też ogromne korzyści wizerunkowe i sprzedażowe. Po kampanii Żywiec stał się liderem segmentu specjalności i wzmocnił swój wizerunek jako ikony polskiego piwa.