Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?

  • Klient Pracuj.pl
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt Pracuj.pl
  • Kategorie Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Kampanie zintegrowane, Reklama Film/TV, Reklama w mediach społecznościowych

Wysokość zarobków to jeden z najbardziej krępujących tematów w Polsce. Właśnie na nim skupia się najnowsza kampania wizerunkowo-rekrutacyjna dla Pracuj.pl.W ramach kampanii zrealizowaliśmy spot TV dla Pracuj. Tło i pomysł: Rozmowa rekrutacyjna, prośba o podwyżkę i sakramentalne pytanie „Ile...

Wysokość zarobków to jeden z najbardziej krępujących tematów w Polsce. Właśnie na nim skupia się najnowsza kampania wizerunkowo-rekrutacyjna dla Pracuj.pl.W ramach kampanii zrealizowaliśmy spot TV dla Pracuj. Tło i pomysł: Rozmowa rekrutacyjna, prośba o podwyżkę i sakramentalne pytanie „Ile chciałby Pan/Pani zarabiać?”. Któż z nas nie czuł się w podobnej sytuacji zdenerwowany, niepewny? Dlaczego dla tak wielu z nas, to aż tak stresująca sytuacja? W Polsce na temat zarobków spuszczamy kurtynę milczenia. Nie rozmawiamy o wynagrodzeniu z kolegami po fachu, nie rozmawiamy z członkami nawet najbliższej rodziny. To bardzo niedobrze. W końcu to pieniądze są jednym z największych motorów napędzających chęć do zmiany pracy, czy budujących nasze poczucie docenienia w obecnej. Warto wiedzieć, czy jesteśmy odpowiednio wynagradzani. Pracuj.pl przygotował wartościowe narzędzie, dzięki któremu każdy może sprawdzić, jak kształtują się jego zarobki na tle innych – Raport o zarobkach. Realizacja: Hasłem kampanii stało się pytanie, obok którego ciężko przejść obojętnie: „Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?”. Działania oparliśmy o 30” spot TV, który przedstawia spotkanie szefa z pracownikami przychodzącymi prosić o podwyżkę. Wykorzystaliśmy w nim niepewność podwładnych i reakcje szefa na padające kolejne kwoty oczekiwanych podwyżek. Spot wieńczy happy end, w trakcie którego z pozoru przegrany pracownik (ten który rzucił najniższą kwotę), przejmuje inicjatywę i zagina nieustępliwego szefa. Kampania kieruje do strony http://zarobki.pracuj.pl , na której każdy może porównać swoje zarobki w największym tego typu raporcie płacowym w kraju. Całość zaplanowanych przez nas działań składa się 30” spotu i jego wersji 15” emitowanych w TV oraz serwisach VOD, a także szerokiej kampanii bannerowej w Internecie.