Druga Szansa

  • Klient TVN Media
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Druga Szansa
  • Kategorie Media, kultura i rozrywka

Naszym celem było wypromowanie nowego serialu TVN i walka o udziały w widowni, która w poniedziałkowe wieczory licznie zasiada przed telewizorami. Musieliśmy zmierzyć się nie tylko z silną konkurencją, ale również własnymi słabościami – nasze ostatnie, nowe „obyczajówki” znikały po pierwszym...

Naszym celem było wypromowanie nowego serialu TVN i walka o udziały w widowni, która w poniedziałkowe wieczory licznie zasiada przed telewizorami. Musieliśmy zmierzyć się nie tylko z silną konkurencją, ale również własnymi słabościami – nasze ostatnie, nowe „obyczajówki” znikały po pierwszym sezonie, oglądając się poniżej oczekiwań. Aby temu sprostać, w komunikacji odwołaliśmy się do emocji, które każdy dobry serial wywołuje w umysłach widzów, zaś media zaplanowaliśmy tak, by dotarły możliwie najefektywniej pod względem dopasowania czasu, miejsca i odbiorców, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowego dla sukcesu każdego programu momentu tuż przed rozpoczęciem emisji.