Gadaj*Badaj

  • Klient Fundacja Rak’n’Roll
  • Branża
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt kampania społeczna, profilaktyka zdrowia
  • Kategorie Active Advertising, Akcje specjalne, Kampanie społeczne i CSR, Działania PR, Kampanie zintegrowane, Reklama Drukowana, Reklama Film/TV

Kampanię Gadaj*Badaj stworzono po to, by zwrócić uwagę mężczyzn na konieczność wykonywania profilaktycznych badań w kierunku raka prostaty i przełamać tabu związane z mówieniem o nim. Po męsku otwieramy temat do rozmowy: rak prostaty. Zachęcamy do badania, nie omijając kwestii drażliwej: jak to...

Kampanię Gadaj*Badaj stworzono po to, by zwrócić uwagę mężczyzn na konieczność wykonywania profilaktycznych badań w kierunku raka prostaty i przełamać tabu związane z mówieniem o nim. Po męsku otwieramy temat do rozmowy: rak prostaty. Zachęcamy do badania, nie omijając kwestii drażliwej: jak to się bada. Gadaj*Badaj. Mocne, zwracające uwagę headline’y miały być jak samo badanie: dosadne i konieczne. Każdy komunikat odsyłał na GadajBadaj.pl W ramach zintegrowanej kampanii powstała seria trzech layoutów internetowo-printowych, spoty: filmowy i radiowy, a także strona www.gadajbadaj.pl. Ponadto prowadzono komunikację w social mediach, a także działania public relations.