Godne Dzieciństwo

  • Klient Polski Czerwony Krzyż
  • Branża
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Akcja marketingowa obejmująca działania PR, outdoor, instore, online
  • Kategorie Kampanie społeczne i CSR

25% dzieci w Polsce jest niedożywionych. Chcąc wesprzeć akcję PCK „Godne Dzieciństwo”, przekonaliśmy ekskluzywne sklepy, aby wprowadziły do swojej oferty (także online) nowe, luksusowe produkty - ciepłe posiłki. Ludzie mogli spełnić marzenia dzieci i podzielić się z nimi obiadem, wysyłając SMS....

25% dzieci w Polsce jest niedożywionych. Chcąc wesprzeć akcję PCK „Godne Dzieciństwo”, przekonaliśmy ekskluzywne sklepy, aby wprowadziły do swojej oferty (także online) nowe, luksusowe produkty - ciepłe posiłki. Ludzie mogli spełnić marzenia dzieci i podzielić się z nimi obiadem, wysyłając SMS. Akcja była wspierana działaniami PR, online i OOH.