Gra rekrutacyjna ARG

  • Klient Adamed SmartUP
  • Branża Nauka i wypoczynek
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt Gra rekrutacyjna ARG
  • Kategorie Akcje specjalne, Aplikacje i serwisy mobilne, , Kampanie interaktywne, Digital

Zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie procesu rekrutacyjnego do programu stypendialnego ADAMED Smartup. Jak spośród tysięcy uzdolnionych młodych ludzi wyłonić tych, którzy nie tylko posiadają wiedzę z zakresu nauk ścisłych, ale również są dociekliwi, potrafią myśleć nieszablonowo i nigdy się nie...

Zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie procesu rekrutacyjnego do programu stypendialnego ADAMED Smartup. Jak spośród tysięcy uzdolnionych młodych ludzi wyłonić tych, którzy nie tylko posiadają wiedzę z zakresu nauk ścisłych, ale również są dociekliwi, potrafią myśleć nieszablonowo i nigdy się nie poddają w poszukiwaniu odpowiedzi? Stworzyliśmy grę ARG (Alternate Reality Game), która poprzez 38 ekstremalnie trudnych, naukowych zagadek wszytych w fabułę mrocznego science fiction, wyłaniała tych, którzy potrafili łączyć fakty z pozoru niepowiązane, odnajdywać tropy w miejscach, w które nikt inny nie zaglądał i używać wiedzy naukowej w sposób, którego nigdy nie doświadczyli w szkole.