Grześki - Zero bujdy

  • Klient Jutrzenka Colian
  • Branża
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Grześki
  • Kategorie Reklama Digital, Reklama Film/TV

Grześki dorosły i nie chciały być już wafelkiem dla dzieci. Chciały zdobyć starszych konsumentów i zbudować nowy wizerunek swojej marki. Postanowiły się wyróżnić: będą szczere i nie będą obiecywać rozkoszy po ugryzieniu. Są smacznym wafelkiem. I tyle. Dlatego w swoich reklamach nie ściemniają....

Grześki dorosły i nie chciały być już wafelkiem dla dzieci. Chciały zdobyć starszych konsumentów i zbudować nowy wizerunek swojej marki. Postanowiły się wyróżnić: będą szczere i nie będą obiecywać rozkoszy po ugryzieniu. Są smacznym wafelkiem. I tyle. Dlatego w swoich reklamach nie ściemniają. Dosłownie. Zero bujdy. Oto główny viral kampanii.