Hypermedia Isobar - Rebranding

  • Klient Hypermedia Isobar
  • Branża
  • Rok produkcji 2010
  • Produkt Hypermedia Isobar
  • Kategorie Kampanie inne

Marki muszą się zmieniać, bo zmienia się rynek. Decydując się na rebranding trzeba być dobrze przygotowanym i wiedzieć jakich efektów się oczekuje. Dla Hypermedia Isobar było jasne, że jednym z kluczowych wyznaczników sukcesu jej rebrandingu jest dotarcie z informacją do pożądanej, ściśle...

Marki muszą się zmieniać, bo zmienia się rynek. Decydując się na rebranding trzeba być dobrze przygotowanym i wiedzieć jakich efektów się oczekuje. Dla Hypermedia Isobar było jasne, że jednym z kluczowych wyznaczników sukcesu jej rebrandingu jest dotarcie z informacją do pożądanej, ściśle wyselekcjonowanej grupy menadżerów wyższego szczebla.