ING ŻYCIE: WIOŚLARKI

  • Klient ING ŻYCIE
  • Branża Ubezpieczenia i inwestycje
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Ubezpieczenie na życie
  • Kategorie Akcje specjalne, Aplikacje i serwisy mobilne, Kampanie zintegrowane, Reklama Film/TV, Insight, Digital, Film, Kampania, Ubezpieczenia i inwestycje, Digital&Mobile

Ryzyko zachorowania na raka można zmniejszyć, nie można jednak całkowicie wykluczyć. Warto jednak się nie poddawać i przeciwdziałać zachorowaniu. W kampanii "Wioślarki" motywujemy do zdrowego życia. Reklama osiągnęła bardzo wysoki poziom customer evaluation na poziomie 74,3, a współczynnik Ad+Brand...

Ryzyko zachorowania na raka można zmniejszyć, nie można jednak całkowicie wykluczyć. Warto jednak się nie poddawać i przeciwdziałać zachorowaniu. W kampanii "Wioślarki" motywujemy do zdrowego życia. Reklama osiągnęła bardzo wysoki poziom customer evaluation na poziomie 74,3, a współczynnik Ad+Brand recognition najwyższy w kategorii i badanej grupie reklam: 31%. W działania socialowe zaangażowała się rekordowa grupa kobiet.