Interaktywny Plakat Filmowy

  • Klient Polska Akcja Humanitarna
  • Branża
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Polska Akcja Humanitarna
  • Kategorie Active Advertising

W sieci Multikino umieściliśmy interaktywny plakat filmowy.Na pierwszy rzut oka promował pustynny horror „PIACH”.Wchodząc na plakat, widz ożywiał wysuszoną na wiór ziemię, idąc dalej, zmieniał tytuł filmu na „PAH” i jednocześnie odmieniał tragiczny los mieszkańców wioski.Plakat zachęcał do wejścia...

W sieci Multikino umieściliśmy interaktywny plakat filmowy.Na pierwszy rzut oka promował pustynny horror „PIACH”.Wchodząc na plakat, widz ożywiał wysuszoną na wiór ziemię, idąc dalej, zmieniał tytuł filmu na „PAH” i jednocześnie odmieniał tragiczny los mieszkańców wioski.Plakat zachęcał do wejścia na stronę PAH, bo tylko przelew może realnie pomóc.