Irving. Esencja dobrego dnia.

  • Klient Amber Spark
  • Branża Napoje bezalkoholowe
  • Rok produkcji 2017
  • Produkt Irvng
  • Kategorie Opakowania, Strategia zintegrowana, Ilustracja, Design

Zadaniem Dragon Rouge stało się zaprojektowanie nowej szaty graficznej dla herbat Irving, pozwalając marce skutecznie walczyć z konkurentami z segmentu premium. Dzięki redesignowi opakowań sprawiliśmy, że herbaty Irving tworzą mocny blok kolorystyczny na półce. Fiolet, który wcześniej występował...

Zadaniem Dragon Rouge stało się zaprojektowanie nowej szaty graficznej dla herbat Irving, pozwalając marce skutecznie walczyć z konkurentami z segmentu premium. Dzięki redesignowi opakowań sprawiliśmy, że herbaty Irving tworzą mocny blok kolorystyczny na półce. Fiolet, który wcześniej występował w logo marki, stał się teraz jej kolorem przewodnim. Pozwala na wyróżnienie się spośród konkurencji i doskonale pasuje do kobiecej grupy docelowej. Wyraźne kodowanie kolorystyczne wariantów pozwala na łatwą nawigację w bogatym portfolio produktów marki. Następnie stanęliśmy przed wyzwaniem zaprojektowania kobiecych opakowań z serii Earl Gray oraz Black Tea. Chcieliśmy odzwierciedlić w nich kobiecą naturę: uwodzicielską i zmysłową, ale jednocześnie wielobarwną, zmienną i zaskakującą. Udało nam się osiągnąć ten efekt wplatając elementy charakteryzujące poszczególne smaki w grafikę przedstawiającą kobiecy profil