Jimek – Filharmonia – LG G3

  • Klient LG
  • Branża Elektronika użytkowa i sprzęt audio-wizualny
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt Smartfon LG G3
  • Kategorie Akcje specjalne, Product placement, Digital

Nasz pomysł pokazał, że można połączyć sztukę oraz technologię w sposób ważny. W porównaniu do komunikacji konkurencji w kategorii udało nam się wniknąć głębiej i zrobić coś, co było czymś więcej niż tylko lifestyle’owym pokazaniem produktu w rękach „influencerów”, a tak działa konkurencja. Udało...

Nasz pomysł pokazał, że można połączyć sztukę oraz technologię w sposób ważny. W porównaniu do komunikacji konkurencji w kategorii udało nam się wniknąć głębiej i zrobić coś, co było czymś więcej niż tylko lifestyle’owym pokazaniem produktu w rękach „influencerów”, a tak działa konkurencja. Udało nam się wejść w głębszą relację z kompozytorem i wspólnie zrealizować pomysł, który dla każdej ze stron był atrakcyjny, inspirujący, ale również odważny i nietypowy na wielu polach, jak np. innowacyjny marketing miejsc, silne osadzenie konceptu kreatywnego w rzeczywistości, współpraca ze współczesnym artystą na początku swojej drogi, czy wpisanie się w kontekst lokalny – Filharmonia Szczecińska jest obecnie „na językach” Szczecinian będąc miejscem, które porusza i integruje całe miasto. Bardzo ważnym elementem tej kampanii jest fakt, że dzięki spójnym działaniom dla marki LG w digitalu udało nam się odmienić wizerunek tej marki. Jest ona obecnie na drugim miejscu sprzedaży w kategorii smartfonów, goniąc największego konkurenta - Samsunga. Przez ostatni rok przestała być postrzegana jako „koreańskie badziewie”. Liczba aktywności dla LG zwiększyła się po wygranym w zeszłym roku przez naszą agencję przetargu, a Klient jest wyjątkowo zadowolony ze współpracy oraz jej wyników, o czym może świadczyć przedłużenie naszej umowy o kolejny rok przy jednoczesnym zwiększeniu budżetów reklamowych.