JINGLE BENCH

  • Klient McDONALD'S
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt autopromocja
  • Kategorie Active Advertising, Akcje specjalne, Projektowanie graficzne, Reklama Digital, Interakcja

W ramach globalnej akcji McDonald’s jednego dnia w 24 miastach na całym świecie wydarzyło się coś, co sprawiło ludziom radość. Jednym z miast była Warszawa. Stworzyliśmy interaktywny, grający przystanek, który zachęcał pasażerów do wygrywania melodii samemu i we współpracy z innymi. Akcja była...

W ramach globalnej akcji McDonald’s jednego dnia w 24 miastach na całym świecie wydarzyło się coś, co sprawiło ludziom radość. Jednym z miast była Warszawa. Stworzyliśmy interaktywny, grający przystanek, który zachęcał pasażerów do wygrywania melodii samemu i we współpracy z innymi. Akcja była atrakcyjna zarówno dla nich, jak i dla internautów. Stworzyliśmy prawdziwe organy zamontowane na specjalnie przygotowanym przystanku autobusowym. Wystarczyło na krzesełkach wygrać jingiel McDonald’s aby z dyspensera/citylightu został wydany kupon na 5 zestawów w McDonald’s. Najlepiej zagrać jingiel w 5 osób - każdy został wtedy nagordzony, za wspólną zabawę.