Kochaj swoje nogi

  • Klient Procter & Gamble
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Gillette Venus
  • Kategorie Uroda i pielęgnacja

Kampania „Kochaj swoje nogi” udowodniła, że o goleniu można mówić w sposób atrakcyjny i osiągać wymierne efekty finansowe. Aby odzyskać uwagę konsumentek i utracone udziały rynkowe, podjęliśmy się stworzenia komunikacji, która wpisze mało angażującą czynność golenia nóg w kontekst dbania o...

Kampania „Kochaj swoje nogi” udowodniła, że o goleniu można mówić w sposób atrakcyjny i osiągać wymierne efekty finansowe. Aby odzyskać uwagę konsumentek i utracone udziały rynkowe, podjęliśmy się stworzenia komunikacji, która wpisze mało angażującą czynność golenia nóg w kontekst dbania o kobiecość. Wraz z Anią Lewandowską – ucieleśnieniem aspiracyjnego modelu kobiecości, chcieliśmy stworzyć  ruch #kochajswojenogi. Kluczowym elementem kampanii były tutoriale „Współczesne Wenus”, pokazujące jak ważnym aspektem kobiecości są zadbane nogi. Rezonujący insight, dobór odpowiednich punktów styku (ambasadorka) oraz narzędzi (branded content) były kluczem do wysokich wzrostów udziałów oraz wyników sprzedaży.