Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym

  • Klient Fundacja PZU
  • Branża
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt kampania bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • Kategorie Personalizacja, Media, Film, Kampania

Fundacja PZU wyłamała się z bezsensownego wyścigu pomiędzy kampaniami bezpieczeństwa drogowego, która z nich bardziej zaszokuje widzów. Jest silniejszy środek wyrazu - miłość. Przecież wystarczy jedno słowo od osoby, za którą szalejesz… i natychmiast ściągasz nogę z gazu, zapinasz pasy, zjeżdżasz...

Fundacja PZU wyłamała się z bezsensownego wyścigu pomiędzy kampaniami bezpieczeństwa drogowego, która z nich bardziej zaszokuje widzów. Jest silniejszy środek wyrazu - miłość. Przecież wystarczy jedno słowo od osoby, za którą szalejesz… i natychmiast ściągasz nogę z gazu, zapinasz pasy, zjeżdżasz na pobocze, kiedy jesteś niewyspany.