Kołysanka

  • Klient Fundacja Dzieci Niczyje
  • Branża Non profit
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Akcja przeciw przemocy słownej wobec dzieci
  • Kategorie Reklama Film/TV

Słowa dobre, ale i słowa złe, usłyszane w dzieciństwie, zostawiają ślady na całe życie. Warto o tym pomyśleć, zanim zrani się dziecko słowem. Spot radiowy jest częścią kampanii "Słowa ranią na całe życie", organizowanej przez Fundację Dzieci Niczyje i agencję Publicis. To pierwsza akcja,...

Słowa dobre, ale i słowa złe, usłyszane w dzieciństwie, zostawiają ślady na całe życie. Warto o tym pomyśleć, zanim zrani się dziecko słowem. Spot radiowy jest częścią kampanii "Słowa ranią na całe życie", organizowanej przez Fundację Dzieci Niczyje i agencję Publicis. To pierwsza akcja, poruszająca ten ważny temat przemocy werbalnej wobec dzieci.