KONKURS

  • Klient NETIA
  • Branża
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt TELEWIZJA OSOBISTA
  • Kategorie

Telewizję Osobistą w Netii użytkownik sam kształtuje, wybiera sam co chce oglądać. Dlatego również kampania ogrywa autorskie podejście do reklamy. Stworzyliśmy tylko dwa spoty w stylu karaoke. Resztę, w konkursie, domowym sposobem, nagrali widzowie. Dostaliśmy 350 reklam, z czego 6 najlepszych było...

Telewizję Osobistą w Netii użytkownik sam kształtuje, wybiera sam co chce oglądać. Dlatego również kampania ogrywa autorskie podejście do reklamy. Stworzyliśmy tylko dwa spoty w stylu karaoke. Resztę, w konkursie, domowym sposobem, nagrali widzowie. Dostaliśmy 350 reklam, z czego 6 najlepszych było emitowanych w TV jako rozwinięcie naszej kampanii.