Konto dla studenta

  • Klient Getin Bank
  • Branża Bankowość
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt Getin Bank
  • Kategorie Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Kampanie zintegrowane, Reklama Film/TV, Reklama w mediach społecznościowych

Życie studenckie nie jest tanie, dlatego student żadnej pracy się nie boi. Tu dorobi, tam dorobi. Gorzej jak już podsumuje ile to dorobił i co musiał za to zrobić. A przecież są prostsze sposoby dorabiania do studiów, niż imanie się dziwnych prac. Tło i pomysł: Podczas studiów chwytamy się...

Życie studenckie nie jest tanie, dlatego student żadnej pracy się nie boi. Tu dorobi, tam dorobi. Gorzej jak już podsumuje ile to dorobił i co musiał za to zrobić. A przecież są prostsze sposoby dorabiania do studiów, niż imanie się dziwnych prac. Tło i pomysł: Podczas studiów chwytamy się różnych zajęć, żeby sobie dorobić. Od zbierania truskawek, przez rozdawanie ulotek, po sprzątanie klatek w ZOO. Czasami te zajęcia są na tyle dziwne, że w przyszłości będą powodować uśmiech na twarzy. Konto Getin Up dla studenta to korzystna alternatywa do prac dorywczych. Oferuje ono do 300 zł premii za założenie i korzystanie z konta. Brzmi to jak wygodny sposób na podreperowanie studenckiego budżetu. Właśnie tak postanowiliśmy je przedstawić. Realizacja: W ramach realizacji przygotowaliśmy 30-sekundowy spot do Internetu, a także „eksperymentalną” kampanię QR prowadzoną w obrębie uczelni wyższych w największych miastach w Polsce (Warszawa, Katowice, Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Śląsk). Całości towarzyszą działania z obszaru guerilla marketing – rozwieszane są specjalne głoszenia w formie zrywek z ofertami pracy dla studentów. Akcję wspierają działania social mediowe prowadzone przez K2 Social oraz vlogerka Wobec Obiektywu.