Męskie Granie

  • Klient GRUPA ŻYWIEC
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Żywiec
  • Kategorie Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Reklama outdoor, Film, Żywność

24 czerwca 2106 wystartowała nowa kampania promująca tegoroczną trasę koncertową Męskiego Grania, której wyłącznym sponsorem jest Żywiec. Spoty zostały zrealizowane w ramach platformy Chce się Ż. W kampanii kontynuujemy format winietkowy, pointując każdą ze scen hasłem, które świetnie odnosi się...

24 czerwca 2106 wystartowała nowa kampania promująca tegoroczną trasę koncertową Męskiego Grania, której wyłącznym sponsorem jest Żywiec. Spoty zostały zrealizowane w ramach platformy Chce się Ż. W kampanii kontynuujemy format winietkowy, pointując każdą ze scen hasłem, które świetnie odnosi się zarówno do muzyki, jak i radości z życia. W ramach kampanii zostały zrealizowane dwa filmy reklamowe, w których wzięli udział frontlinerzy 7. edycji Męskiego Grania: Dawid Podsiadło, Tomek Organek i O.S.T.R., którzy promują tegoroczną edycję trasy koncertowej.