Miłosne Graffiti

  • Klient Kraft Foods Polska
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2009
  • Produkt I Love Milka
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie interaktywne, Kampanie zintegrowane, Reklama Digital, Reklama interaktywna, Reklama outdoor, Reklama w mediach społecznościowych, Serwisy internetowe, Strategia zintegrowana

Bombonierka I Love Milka sprzedaje się głównie na Walentynki. Z tej okazji zorganizowaliśmy konkurs: internauci pisali życzenia do swoich ukochanych, inni je oceniali. 80 życzeń, które zebrały najwięcej głosów opublikowaliśmy w formie reklamy OOH. W ciągu 2 tygodni 600 tys osób zagłosowało 2 mln...

Bombonierka I Love Milka sprzedaje się głównie na Walentynki. Z tej okazji zorganizowaliśmy konkurs: internauci pisali życzenia do swoich ukochanych, inni je oceniali. 80 życzeń, które zebrały najwięcej głosów opublikowaliśmy w formie reklamy OOH. W ciągu 2 tygodni 600 tys osób zagłosowało 2 mln razy, a produkt pobił rekords sprzedaży.