Młodzi bogowie

  • Klient Prudential
  • Branża Ubezpieczenia i inwestycje
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Emerytura bez obaw
  • Kategorie Ubezpieczenia i inwestycje

Konsumenci przywykli do tego, że o emerytury dba państwo. Miejska klasa średnia cieszy się życiem, nie myśląc o odległej przyszłości. Żeby nakłonić ją do zadbania o przyszłość i skorzystania ze swojej oferty, Prudential musiał przełamać tę bierność. Stworzyliśmy postać „młodego boga”,...

Konsumenci przywykli do tego, że o emerytury dba państwo. Miejska klasa średnia cieszy się życiem, nie myśląc o odległej przyszłości. Żeby nakłonić ją do zadbania o przyszłość i skorzystania ze swojej oferty, Prudential musiał przełamać tę bierność. Stworzyliśmy postać „młodego boga”, reprezentującego taką postawę, i pokazaliśmy jej konsekwencje. Zamiast snuć wizje sielskiej starości, uświadomiliśmy konsumentów, że bez dodatkowych oszczędności ich standard życia kiedyś drastycznie spadnie. Dzięki trafnej identyfikacji barier, wykorzystaniu silnego insightu i wyróżnialnej komunikacji nakłoniliśmy beztroską grupę docelową do zadbania o emeryturę. Osiągnęliśmy imponujące wzrosty rozważania marki i sprzedaży.