MTVNHD Experience the music

  • Klient MTV NETWORKS POLSKA
  • Branża
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt kanał MTVNHD
  • Kategorie Launch, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych, Serwisy internetowe, Viral Marketing

Wyzwanie Zbudowanie świadomości kanału MTVNHD wśród mężczyzn 25+ na 6 różnych rynkach: UK, Francja, Niemcy, Australia, Polska, Belgia Rozwiązanie Experience the music! Nasza grupa docelowa to bardzo zróżnicowani ludzie. W kwestiach muzycznych mają jeszcze bardziej zróżnicowany gust....

Wyzwanie Zbudowanie świadomości kanału MTVNHD wśród mężczyzn 25+ na 6 różnych rynkach: UK, Francja, Niemcy, Australia, Polska, Belgia Rozwiązanie Experience the music! Nasza grupa docelowa to bardzo zróżnicowani ludzie. W kwestiach muzycznych mają jeszcze bardziej zróżnicowany gust. Postanowiliśmy dać im możliwość poczuć świat swojej ulubionej muzyki znanej z MTV, która to zagościła na kanapie tuż obok nich. Jak to zrobiliśmy? Stworzyliśmy aplikację internetową opartą o user experience , dzięki której użytkownik mógł dodać swoje zdjęcie za kamery internetowej, mechanizmu Facebook Connect lub uploadując zdjęcie z dysku. I znaleźć się w świecie swojej ulubionej muzyki ograniczonej do 5 najpopularniejszych gatunków wśród grupy docelowej: Rock, Hip-hop, Metal, Club i Pop. Po wybraniu gatunku i wgraniu zdjęcia, użytkownik stawał się głównym bohaterem filmu, w którym to pojawiały się wszystkie najbardziej charakterystyczne rzeczy dla danego gatunku muzyki. Mechanizm działania aplikacji oparliśmy o (udoskonaloną przez nas) technologię 3D Tracking. Jest to pierwsze wykorzystanie tej technologii na taką skalę, dzięki czemu twarz użytkownika widoczna jest od początku do końca trwania filmu! Użytkownicy mieli możliwość podzielenia się utworzonym filmem via Facebook, Twitter, Mailing, URL) oraz dodatkowo: utworzenia dedykowanych zdjęć na podstawie wybranego gatunku muzycznego (wykorzystywanych również w e-mailingu). Wyniki Podczas pierwszych 4 tygodni kampanii: - ponad 500,000 unikalnych użytkowników - ponad 120,000 utworzonych filmów - ponad 600,000 wyświetleń filmów - 5:09 – średni czas spędzony na stronie - 42,916 godzin (prawie 5 lat!) aktywnego kontaktu z marką - średnio 22 aktywności na 1 udostępnienie na Facebooku - ponad 900,000 akcji na wszystkie udostępnienia w social media. Więcej: http://www.k2.pl/#!/pl/realizacje/element/mtvnhd-experience/