Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akcja autopromocyjna powstała dla fanów fanpage’a agencji na Facebooku. Polegała na tworzeniu wyjątkowego postu: najdłuższego w historii portalu. Na czas akcji wybrano Wielki Post: przez 40 dni powstawał wpis liczący 284.582 znaki. Treść postu dotyczyła tego, czego jego narrator odmawiał sobie z...
Akcja autopromocyjna powstała dla fanów fanpage’a agencji na Facebooku. Polegała na tworzeniu wyjątkowego postu: najdłuższego w historii portalu. Na czas akcji wybrano Wielki Post: przez 40 dni powstawał wpis liczący 284.582 znaki. Treść postu dotyczyła tego, czego jego narrator odmawiał sobie z powodu… pisania postu. Przedsięwzięcie w zabawny sposób nawiązywało do okresu przed Wielkanocą i pozwoliło wyróżnić fanpage 180 na tle podobnych stron.