Największy post na Wielki Post

  • Klient 180heartbeats + Jung v. Matt
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Wielki Post
  • Kategorie Reklama w mediach społecznościowych

Akcja autopromocyjna powstała dla fanów fanpage’a agencji na Facebooku. Polegała na tworzeniu wyjątkowego postu: najdłuższego w historii portalu. Na czas akcji wybrano Wielki Post: przez 40 dni powstawał wpis liczący 284.582 znaki. Treść postu dotyczyła tego, czego jego narrator odmawiał sobie z...

Akcja autopromocyjna powstała dla fanów fanpage’a agencji na Facebooku. Polegała na tworzeniu wyjątkowego postu: najdłuższego w historii portalu. Na czas akcji wybrano Wielki Post: przez 40 dni powstawał wpis liczący 284.582 znaki. Treść postu dotyczyła tego, czego jego narrator odmawiał sobie z powodu… pisania postu. Przedsięwzięcie w zabawny sposób nawiązywało do okresu przed Wielkanocą i pozwoliło wyróżnić fanpage 180 na tle podobnych stron.